Mawar Rashid Akui Bercinta Dengan Raf Yaakob, Hubungan Direstui Keluarga


Pelakon Mawar Rashid kini akui dia sedang bercinta dengan Raf Yaakob dan sedang mengenali hati budi masing-masing semenjak dua bulan lalu. Sebelum ini, Mawar agak berahsia wacana kekerabatan mereka tetapi dia kini bersikap lebih terbuka mengenai kekasihnya itu termasuk di media sosial, kerana mahu mengelakkan balasan negatif wacana kekerabatan mereka.

Mawar sebetulnya tidak pernah menyangka akan bertemu dengan seseorang yang bisa untuk membimbing dia ke arah yang lebih baik. Malah, kekerabatan Mawar dan Raf juga mendapat restu keluarganya.
Memang pada mulanya saya berhasrat untuk tidak memikirkan soal cinta buat waktu ini, namun jodoh dan pertemuan itu rahsia Allah. Soal cepat dan lambat, itu juga yakni ketentuan-Nya. Saya pula dipertemukan dengan lelaki yang mempunyai pakej lengkap dan berasal dari keluarga yang baik.

Memandangkan keluarga juga memperlihatkan restu kepada kami untuk saling mengenali hati budi, saya berharap semua pihak mendoakan yang terbaik. Apa yang penting, Raf boleh membimbing saya di dunia dan akhirat.
Pasangan ini juga sudah mula berlakon bersama  didalam sebuah telemovie yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

Kami mendoakan kebahagiaan Mawar dan Raf. Semoga kekerabatan mereka ada jodoh sehingga ke jinjang pelamin. (BH Online)

Sumber http://soeryonopost.blogspot.com