Elfira Roy: Saya Mahu Bakal Suami Yang Tahu Guna Seterika

Hampir setiap wanita pasti mahukan seorang bakal suami yang kacak tetapi lain pula buat pelakon Elfira Loy yang menginginkan bakal suaminya tahu untuk menggunakan seterika untuk membantunya menggosok pakaian.

Mungkin ada yang terkejut dan merasa pelik mendengar perkara tersebut, tetapi Elfira sebenanrya sering menghadapi problem saat ingin menggosok pakaiannya.

Saya mahu berpesan kepada bakal suami biar dapat membantu gua menggosok pakaian kerana gua mempunyai problem menggunakannya. Itu merupakan salah satu kriteria yang perlu ada untuk menjadi pasangan gua pada masa depan.

Ermm, jika ada lelaki yang boleh menggosok pakaian dengan tepat bolehlah cuba untuk memikat hati Elfira. Lagipun dia masih lagi solo dan tidak mempunyai sebarang relasi istimewa meskipun sering dikaitkan bercinta dan mesra bersama Sufian Suhaimi. Heh.. (astro gempak)

Sumber http://soeryonopost.blogspot.com